Rešovské vodopády

Lokalita: Severní Morava, okres Bruntál – Nízký Jeseník

Rešovské vodopády najdete poblíž obce Rešov. Ten najdete jihozápadně od Rýmařova. Odtud sem dojedete přes Horní Město. Nejlépe Zadat do navigace.
Doporučujeme z Rešova jít od restaurace po červené turistické značce dolů z kopce (je to sešup asi 150 výškových metrů) a pořád po červené značce až k Rešovským vodopádům.

Trasa je náročnější a hlavně musí váš buldoček zvládnout vylézt po schodech a můstku ze dřeva a také po kamenech vedle řeky Huntavy, která tvoří vodopády.

Pokud tuto náročnou trasu zvládnete, čeká vás nad vodopády už méně náročný terén po červené a pak po zelené značce.

Od rozcestníku “Nad vodopády” pokračujete po zelené značce kolem Soví skály – Čertova stěna a přejdete řeku celkem dvakrát. Jakmile ji přejdete podruhé, tak jdete ze zelené značky doprava po neznačené cestě a dojdete do kopce až na louku, kde jdete po neznačené cestičce (na mapy.cz je značena šrafovaně), která vás dovede až na silnici k Rešovu, kde je restaurace.

Kdo nezvládne s buldočkem náročnější cestu přes kaskády vodopádů (dřevěné schody, most a také kamenné schody v terénu někdy i půl metru vysoké), tak je lepší jít na vodopádech jen na první schodiště s mostem, který vede přes největší vodopád a vrátit se zpět do Rešova stejnou cestou po červené do kopce.